Online Cooking Courses

סדנת עוגת גבינה אפויה לרכישת הסדנא לחצו כאן

אם אתם כאן כנראה שגם אתם ניסיתם להכין אין ספור פעמים עוגת גבינה אפויה שתיהיה גבוהה לבנה בלי סדקים ובטח שלא תקרוס לכם והכי חשוב טעימה ורכה כמו ענן.

ניסיתם ונכשלתם וניסיתם עוד פעם ושוב לא הצליח ושברתם תראש מה אני עושה לא נכון למה זה לא מצליח לי עד שכבר הרמתם ידיים והתייאשתם מלהכין שוב.

אז חברים יקרים אתם בדיוק במקום הנכוןואם זה מעודד אתכם אתם לא לבד בסיפור הזה. רבים נופלים במוקש הזה ולא מצליחים ובגלל זה אני כאן!

אני מזמין אתכם לרכוש את הסדנא הקצרה שלי להכנת עוגת גבינה אפויה קלאסית והסדנא עכשיו במחיר מוזל.פעם אחת תשקיעו באיך עושים את זה נכון ויותר לא תזרקו יותר סתם חומרי גלם יקרים לפח מרוב ניסיונות כושלים.

אז שיהיה לכם בהצלחה ותהנו

אהבתם? מוזמנים לשתף כדי שכולם יהנו

רוצים להיכנס לעולם הקונדיטוריה?

צרו קשר

מאמרים נוספים

דואט שמרים גבינה ושוקולד

רמת קושי-בינוני זמן הכנה-120 דק תפוקה-תבנית פיירקס מרובעת בגודל 23*23 קרמבל:60 ג חמאה קרה60 ג סוכר חום בהיר90 ג קמחהכנה:להכניס הכל למעבד מזון עדן מצב פירורים ולהניח בצד מלית שוקולד:80

פיצה נאפוליטנית

רמת קושי-קל. זמן הכנה-60 דק'+24 שעות עד 72 שעות התפחה. תפוקה-5 פיצות קוטר 30. פיצה זה אחד ממאכלי המזון המהיר הנמכרים בעולם ותכלס אני לא חושב שיש מישהו שלא אוהב

קורס בניית מגשי אירוח 4 מפגשים

מגשי אירוח פינגר פוד וקטרינג חלבי.קורס אשר יעניק לכם ידע רב ונרחב איך בונים מגשים אסטתיים מגוונים וכמובן שיהיו רווחיים.איך מתמחרים נכון עליות ופוד קוסט.איך מכינים כל שלב ושלב כולל

עוגת דבש סופר עסיסית

העוגה הכי קלאסית ומתבקשת לראש השנה ויש לה לא מעט גירסאות הכנה.המתכון הבא אני חושב שהוא הכי מושלם כי הוא משלב דרך הכנה מאוד קלה והתוצאה פשוט וואו. רמת קושי-קל.

על הסדנאות והקורסים הדיגיטלים שלי כבר שמעתם?

כל הסודות במקום אחד מהיר וזמין